You little creep


Nu kan man då fråga sig massa frågor, exempel:
1. Varför har jag ens kvar bilddagboken?
Den kan jag faktiskt inte svara på, tidsfördriv när man inte har något att göra typ.
2. Vad är det med alla dessa killar?
Svår fråga, dom kanske förväntar sig att jag ska överlämna sig själv i camen eller något. Skulle vara roligt att slänga fram en stor snopp framför ögonen på dom... Men jag låter bli. Så elak är jag inte.
3. Vart fan har jag varit dom senaste 4 dagarna?
Den kan jag faktiskt svara på, Efter 7 timmars arbete på scorett varje dag. Så är mina fötter totalmördade och jag orkar knappt resa mig upp för att gå på toaletten efter jag lagt mig för att vila fötterna efter en dags jobb.
Därav så orkar jag inte resa mig upp för att hämta kamerasladden, mobilsladd eller orkar tänka efter om det finns något intressant att skriva.
När jag kommer hem ser det ut såhär: gå på toa, ligga i sängen, försöka få i mig något att äta, massera fötterna om jag inte kan tvinga på mikael att göra den uppgiften på mig, duscha, locka eller platta håret så jag slipper göra det innan jobbet då jag inte orkar hålla på på morgonen, dö utslagen i sängen. Detta tar ju några timmar då jag knappt kan gå efter en dags springande i butiken.

Jag hoppas att ni förstår och att ni har lite överseende. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan i helgen innan nästa veckas praktikarbete. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0