New in

Slappat hela helgen, men idag tog jag och mikael tummen ur röven och åkte till valbo för en shoppingrunda.
Jag letade efter jeans då ALLA mina jeans som jag kan ha är sönder, alltså har ett hål i knät/slitningar etc.
Resten av mina jeans är flera år gamla som jag använde i nian typ... och jag har växt lite på bredden sen i nian då jag hade ätstörningar då.
Så dom kan jag ju inte ha utan att dra in magen och inte kunna andas under dagen.


Fick iallafall med mig inte bara ett, utan två par jeans hem!
Jag är inte duktig att kunna bestämma mig mellan olika färger på kläder, men med 199:- styck är det ju inget att bråka om?
Jag har extremt svårt att hitta jeans som sitter bra, jag kan nästan bara ha cheapmonday jeans.
Jag har smala ben och större höfter, därför brukar jeans sitta perfekt på benen, men jag kan inte knäppa dom...
Jag gillar även om mina byxor är höga, så man kan gömma det lilla hullet på magen bakom byxorna, och så behöver man inte vara rädd att visa hela as-craket om man böjer sig ner.
Jag använder ju bara skinny jeans/stuprörs jeans, så att hitta ett par skinny jeans som sitter tajt runt mina ben samtidigt som dom är större i höften är inte det lättaste jobbet. För nuförtiden ska tydligen alla se ut som tandpetare, man får inte ha några former alls för att hitta kunna jeans.
Så jag blev extremt glad när jag hittade dessa som satt som handen i handsken på mig!

Fick även med mig ett par nya "converse" från Duffy, 149:- på skohuset!
Jag gillar duffy "converse", för dom är väldigt lik riktiga converse. Och eftersom jag sliter ut skor som jag vet inte vad, så är det smartare att köpa det billiga alternativet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0