Här var det livat

Nej, jag lever faktiskt fortfarande.
Haft lite fullt upp, fixat med praktikplatsen på Scorett, så vecka 10-12 (från 7 mars) kan ni komma och hälsa på mig där.
Springit runt och shoppat på stan, suttit på redrum och latjat med den goa personalen där,
Testat sushi (som förövrigt inte var en höjdare enligt mig), druckit massa kaffe,
Pussat på kissarna och letat efter nya möbler till lägenheten.
Vi flyttar ju 2 maj. Känns bra, nu kan jag äntligen inreda en lägenhet som jag vill.
Nu sitter jag och lyssnar på Ison & fille - jag skrattar idag, och försöker sjunga med... vilket inte går bra i den snabba texten...
Precis smällt i mig en kebab eftersom jag var för lat för att laga mat, eller egentligen var det bara en halv då jag inte orkar en hel.
Imorgon ska jag iväg med världens bästa Ingela och fixa hennes naglar för att sedan svettas lite på gymmet.
Nej. Nu ropar pizzasalladen på mig, självklart äter jag den med fingrarna... Finns inget bättre än att äta med händerna.
Jag skulle vilja vara 2 år igen och alltid äta med händerna utan att det gör något eller folk kollar konstigt.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh så fin bild :)

2011-03-01 @ 23:10:16
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0