Nelly high heels party


Efter en timmes väntan utanför goya så kom vi äntligen in, vakten var snäll och släppte in mig efter lite tjat.
Gratis skor och goodiebag blev det, goodiebagen får ni se senare.
Jag blev som en litet skolbarn när jag helt plötsligt ser att jay smith är påväg ner för trappan,
som ett galet fan anfaller jag honom och frågar om bild, "ska bara till baren först" säger han.
Jaja, jag följer med honom och pratar lite med honom och sedan blir det ett kort.
Det var nog höjdpunkten på kvällen. Tråkigt nog hade jag ju inte kameran med mig, så det fick bli dåliga mobilkort.
Men jag är nöjd ändå.

Kvällen var total lyckad och jag drog hem med ett stort leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0