Sällskap i duschen

Stod och duschade i badkaret. Efter en stund såg jag ett litet huvud som stack fram bakom duschdraperiet. Det var rocks. Där satt han i någon minut och kollade på mig medans jag duschade. Sen försvann han, efter en minut kommer huvudet tillbaka... fast på andra sidan! Han hoppar ner i badkaret och slickar i sig lite vatten medans jag duschar. Sen får han vatten på sig, då var det inte roligt längre... I all panik hoppar han ur badkaret och springer ut ur badrummet.

Nu sitter han och tvättar sig, lillskiten är blöt om hela högersidan av kroppen.

Haha, min lilla tok katt ♥

 


Kommentarer
Postat av: anna

Han liknar min Oliver oerhört mycket! Söt.

2011-02-24 @ 17:02:55
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0