Q&A

malin:
åh, är det en conch piercing jag ser? jag funderar på att göra en i veckan på redrum. jag vet att smärta är individuellt så det tänker jag inte fråga om, men jag undrar om den är/var svårläkt och när du kunde sova på det örat igen? :) fin bild för övrigt!

Svar: Ja, det är en conch. Min läkte på ungefär 3 månader. Jag tog den i november och nu är den HELT läkt.
Jag var inte världens nogaste att göra rent den, det var nog därför det tog sån tid.
Redan efter någon dag kunde jag sova på den, det ömmade lite men jag kunde ligga på örat iallafall.
Se till att göra rent den ordentligt så ska allt gå bra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Du hade väl rött hår förr? Eller åtminstone en del av ditt hår var rött, alltså riktigt knallrött.

Jag färgade hela mitt hår "knallrött" i somras hos frisören, och resultatet blev jättebra, men när jag hade duschat håret 2-3 gånger så blev färgen jätteblek och ful och tråkig, nästan lite rosa. Det blev samma sak när jag färgade nästa gång också. Sen fick jag testa ett annat märke "Ilumin" tror jag den hette, och den satt kvar mycket bättre, kunde ha den i 1 månad innan den började bli ful. Men saken var den att "Ilumin" kostade mig över 1000 kronor varje gång jag färgade om.

Vilken hårfärg använde du dig av? Och satt den färgen bra eller blev det likadant för dig som det blev för mig?

2011-02-19 @ 17:00:41
Postat av: malin

tack så mycket för svaret!

min traguspiercing var en pain in the ass under första veckan då jag inte kunde sova på det örat. även fast det inte var min speciella sovsida så blev jag galen av det faktum att jag inte kunde vända på mig, och bara därför kände jag ett enormt tvång att sova på den sidan vilket i sin tur ledde till att jag hade sjukt svårt att somna om kvällarna, and I need my sleep haha.

gillar verkligen din blogg!

2011-02-19 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0