Tio favoriter

10 FAVORITER
Färg: grå. 
Mat: falukorv. det kan jag äta mig tjock på, rå som tillagad.
Band/artist: Volbeat.
Film: Forrest Gump eller kanske Walk the line...
Bok: Jag älskar Magnus Nordin's böcker. Verkligen ett tips till alla er som gillar tonårsdeckare.
Sport: Vollyboll. Sjukt roligt på sommaren när man är på stranden med kompisarna.
Årstid: sensommar/höst. Myggorna börjar försvinna, mysiga solnedgångar & mörkt på nätterna.
Veckodag: nuförtiden vet jag faktiskt inte. Alla dagar känns likadana när man inte går i skolan eller jobbar.
Glassmak: coockie dough by ben & jerrys.
Tid på dygnet: sleeptime. Jag älskar att sova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag gillar också volbeat, ska och se dom om drygt en månad :)

2010-09-07 @ 13:48:12
URL: http://dinostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0