Tips till er läsare

Som ni vet är jag extremt intresserad av makeup.

Är ni som mig när det gäller smink?...
Ni vill hellst inte spendera ett helt barnbidrag för att typ köpa en mascara.
Då ska jag tipsa er om en sida som är SUPER.
Här kan ni hitta b.l.a kajaler för 19 kr, ögonskuggsset för 59 kr och ett stort makeupset för ynka 89kr!
Som hittat, right?

Jag har inte testat grejerna än men ska beställa en hel del grejer nu när jag får blogglönen.
Jag har hört från andra att grejerna är superbra, så... why not?

klicka på bilden så kommer ni till sidan!








Kommentarer
Postat av: nathalie

hur tjänar du pengar på din blogg? :9

2010-10-17 @ 00:02:48
URL: http://nostie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0