Svar på tal!

Jenny om plus en:
Du skrev i något inlägg innan att du inte kunde ta din mammas 2 katter för din du har nu är som 30 katter. Tummen upp att du inte "kunde" ta dom äldre katterna men ta emot en nyare nu. Kärleksfullt, verkligen.


Svar: Jag, precis som alla andra bloggare skriver inte ALLT i bloggen. Men som svar på din dumma kommentar : Den ena katten var typ världens räddaste katt, man kunde inte gå ett steg utan att den typ gömde sig. (som ni ser på en bild ligger han under överkastet, där låg han alltid och gömde sig) Så han skulle jag KNAPPAST kunnat tagit hit utan att han skulle få en hjärtattack. Och den andra katten har blivit en jävla bråkstake. Dom bråkade konstant, och mamma var tillochmed rädd när hon skulle sova och drog täcket över huvudet. Dom hade sår och det låg hår lite överallt i slutet. Vill jag verkligen ha en katt som jag tror kommer skada min älskling?
Nej, knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0