My funderar

Satt och kollade på tv idag, kom upp en reklam om en platt tv...

"bättre bild, bättre upplevelse..."

Så visar dom lite film och sånt på teven på reklamen, och vad är det jag tänker?

Jo... "Fan vilken bra bild det var på den där teven!"

Sen kommer jag på mig själv, är jag helt jävla dum i huvudet...

Jag sitter och kollar på en tv PÅ MIN TV och tycker att det är bra bild.

 

Lika den här 3D teven, vad är den bra för?

Det är inte så att tv program sänds i 3D.

Och varje gång jag har varit någonstans där dom har sålt den,

media markt, elgiganten, siba... ja, you name it...

Så har dom visat EXAKT samma film, en animerad jävla film.

Samma film har gått i typ ett halvår nu typ överallt.

Så... varför ska man köpa 3D teve när det tydligen bara finns en film i 3D?


Kommentarer
Postat av: Vewe

Jag har funderat på exakt samma sak...

Vad är grejen egentligen?

Såg på film hos P-O i helgen och han har en värsting TV tydligen men jag tyckte färgerna gjorde så allt såg skumt ut!

2010-11-16 @ 22:29:00
URL: http://vewe-bloodyidiot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0