Äntligen klar... nästan.

Nu är bloggen nästan klar, eftersom jag inte har en bra kamera för tillfället så kommer
det inte komma upp någon header eller profilbild på ett litet tag.
Och så blev det lite snö för att få lite mysig julkänsla.

Nya flikar i menyn:
facebook - jag accepterar dom flesta vännerförfrågningar.
bloglovin - missa inget, följ mig via bloglovin!
Spotify - Min spotify spellista "gott och blandat".
The flags - For my english speaking readers, translator for my blog!


Sämre/bättre?

Kommentarer
Postat av: Frida

alltid lika kul med nya designs, gillar alla du har haft. dock stör jag mig lite på att man bara ser halva my av my darnell. och så ligger den mot sidan men det kanske är meningen? :) jag ser bara halva bokstäverna. puss

2010-11-23 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0