Jag har inte sett dig på en evighet



Hej! så... nu har det hänt mycket här...
Jag har flyttat och är nu bomhus-bo. Området är supermysigt och nära till den mesta. Jag trivs.
Har även färgar håret, det började med att jag blekte mitt mörkbruna hår, så jag såg ut som en kyckling...
Det är synd att jag inte har kvar bilderna från det. Förstår inte själv varför jag tog bort dom. Ni skulle fått er ett gott skratt!
Iallafall, sen la jag i färgen h&m's egna "foxy brown". Blev rätt nöjd med resultatet men funderar på att kanske lägga in en lite rödare färg nästa gång.
Sen har jag en extremt rolig nyhet till er, idag fixade jag en ny praktikplats!
Denna gången kommer ni hitta mig inne på världens bästa Redrum i Gävle centrum. (piercing/tattuering/kläder/assessorer... etc)
Jag är taggad till tusen eftersom jag försökt fått praktik där länge, och nu kommer jag vara där hela sommaren!
3 hela månader. Åh, jag springer som på moln nu.

Juste, jag har även hunnit tappa bort min nyckel denna vecka. Efter 2 dagar hittade jag dom som tur var.
Hur klantigt hade inte det varit, att tappa bort nycklarna det första man gör?

Hur har eran vecka varit då?
Något nytt?
något gammalt?
...något lånat och blått?
haha, nej jag bara skojar.

Nu hade jag tänkt att springa ner till tvättstugan och leka lite hemmafru.
Här på gården öppnar man allt med en bricka och allt är jätte high-tec.
Vilket jag är helt oduglig på att förstå...
Så önska mig lycka till och jag håller tummarna att jag inte låser in mig själv eller något annat som bara jag kan lyckas med!

bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bomhus! södra eller gamla? :)

2011-05-06 @ 21:20:24
Postat av: Frida

Hej! Sitter och funderar på att färga håret med just foxy brown från HM. Vad tyckte du? Blev det bra, hur länge höll det i sig, var färgen fin? =)

2011-07-05 @ 14:27:33
URL: http://fridamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0