Helgskoj



Igår fyllde min man år, 22 hela jordsnurr. Så då var det fullt upp här hemma, tårtätande med mor och myspys.
Sedan kom det en hel drös med folk hit, det gick ner några öl i kistan och sedan åkte vi ner på stan.
Jag kände mig dock inte på kroghumör utan gick och satt mig och åt pizza med katarina för att sedan åka hem.
Idag mår jag super bra, eftersom det inte blev så mycket igår och jag känner mig av någon anledning stolt över mig själv.
Jag har lixom växt ifrån dedär med drickandet, jag förstår inte längre varför man måste dricka sig full varje helg för att ha roligt.
Krogar som man måste skrika till varandra för att den andra skulle höra vad den andra säger, inte komma ihåg något dagen efter, må skit och säga att man aldrig ska dricka igen.
Det finns så mycket annat roligt man kan lägga på!

Nu ska jag kika på lite the big bang theory för att sedan ta en 2 timmars promenad med mikael.
Han ligger och sover just nu, så man får ju passa på lite att kolla på mitt älskade tbbt.

Är det någon av mina små läsare som kan tipsa om någon bra serie man kan börja kolla på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0