femtondejanuari

Hej, det var inte igår mina vänner.
Så... hur är det? Jo tack bra.
och bilen då? jo den funkar.

Fick punka dagen före kastreringen för kissen, hoppade upp 7 på morgonen för att ringa till
veterinären men inget svar, så vi åkte för att fixa punkan... och fick inte tag i veterinären fören klockan 9.
Men vi kom in ändå och fick en tid. Jag har aldrig varit med om en modigare katt än Rocks.
Väl hos veterinären så satt han i fönstret och kollade ut lite, sprang runt och luktade på allt,
gosade med "sjuksköterskan" som kom in och gav honom en spruta... ja... Och två timmar efter vi hämtat honom
springer han runt som en galning och leker...
stod det inte att han skulle vara trött och må dåligt i några timmar efter?
Nej... det måste ha varit fel papper dom gav mig. Det ända tecknet man ser att han varit där är att han är rakad...
sexigt, inte sant? Han är rakat över hela stjärten, han ser ut som ett rådjur bakifrån... Du vet såna med vita stjärtar.

Stjärt... vilket fult ord btw... stjärt stjärt stjärt stjärt stjärt...
Det låter nästan som en blomma... "min stjärt blommar igen"...

Nej, nu ska jag ta och logga in på fb och spela lite på Cityville... som jag btw blivit beroende av.
Story of my life... beroende av spel.


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Du det där är en bra fråga men krogar brukar ju vara olika med det där, ibland gäller året man fyller 20 och i andra fall när man väl fyllt 20år. Det är nog bäst att du hör av dig till krogen där det hålls faktiskt :)

2011-01-19 @ 14:45:14
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0