Flower power!


Jag har glömt att visa mina fina tulpaner jag köpte häromdagen, tyckte det kunde vara lite fint att ha i köket...
Men den tanken försvann snabbt när katterna vägrade låta dom vara. Nu är dom halvt uppätna och står på diskbänken istället.
Jag har fått fyllt på nytt vatten 4 gånger för dom har haft ner vasj*veln med blommorna, stackars blommor.
Dock så blev jag glad då jag skulle vattna min kalla häromdagen (min ända levande krukväxt här hemma) och den har fått en fin vit blomma!
Jag har lite gröna fingrar ändå! Jag hade en fikus också, men efter 1 månad så tappade den bara mer och mer blad.
När den var på sina sista 4 blad som satt fast så fick mamma ta hand om dom, blommästaren själv.
haha, fikusar är ingenting för mig.

Kommentarer
Postat av: S

Katter blir sjuk av dem blommorna, ta bort eller ställ dem högt upp!

2011-01-31 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0