Vansak


I söder säger dom klass 2 varning och stanna inne, i mellansverige säger dom snö kaos.. I Norrland kallar vi det VINTER.

När man vaknade för en halvtimme sen så lät det som rutorna skulle blåsa sönder, dom skakade och hade sig.
Jag frågar mig själv varför jag faksiskt är uppe nu, men hör massa ljud från grannen och kommer
lika snabbt på att idag ska dom från gavlegårdarna komma hit och kolla på fläkten över spisen.
Det är någon rutinkoll och jag vill inte ligga halvnaken i sängen och sova när dom kommer.
Så halv 8 tvingade jag mig upp, och hoppas på att dom kommer snart så man kan lägga sig igen.
Men dom kan som sagt komma allt från 07.00 fram till 14.30...

jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Ingela

GÄVLE ÄR INTE NORRLAND!

2011-02-11 @ 13:19:12
URL: http://wearethenobodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0