Good day to you sir

En liten stund över i allt detta härj.
Så vad har hänt sen jag senast la in några rader här?
Jag har blivit beroende av wordfeud.
Jag är klar med att måla hela sovrummet i färgen vitt.
Jag har blivit ett totalt inrednings freak.
Jag dricker cola i mängder.
Gråtit för mina jeans gick sönder.
Beställt en väggdekor som saknade en bokstav när jag fick hem den, grät lite till.

En rolig fritid helt enkelt.
Jag använder knappt datorn längre då jag fått en liten leksak vid namn Galaxy S av mikael.
Men ni får peppa mig till att komma in och slänga in några rader då och då!
Ni är så gulliga allihopa som kommenterar och skriver.
Kärlek till er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0