Vill man vara fin får man lida pin.

God kväll mina kära vänner!
Jag har inte haft någon lust att lämna ett spår här i bloggen pga lite personliga problem som slutat med samtal till 1177, hvc och um.
Nu går jag på mirakeltabletter (som jag själv anser att dom är) och hoppas på det bästa!

Så, hur går det med träningen?
tipp topp måste jag säga!
Efter förra veckans pass med Jillian Michaels 30 Day Shred så var jag halvt död i kroppen i 2 dagar.
Träningsvärken visade sig vid minsta steg jag tog.
Så jag har bestämt mig för att försöka göra det 1-2 ggr i veckan och gå ut och gå iallafall 4-5 ggr i veckan.
Träningsvärk är inte min bästa vän om man säger så, men ingen annan kan ju göra att jag går ner i vikt...
Vill man vara fin får man lida pin som mamma alltid sa till mig.
Efter en helvetes helg (som jag skrev ovan) så blev det ingen träning och lite fusk med maten...
Men igår var jag fit for fight och tänkte inte låta min lathet ta över.
Så igår blev det en rask promenad runt "fågelsjön" på 60 min.
Halvvägs möttes vi av regn. Och det kändes ju lite onödigt att gå tillbaka när man gått halvvägs?
Så när vi kom hem var vi lagom blöta, svettiga och trötta.

Ikväll tog vi också ur tummen ur r*ven och drog ut på en runda!
60 min.
vad tror ni händer? Jo halvvägs möts vi av regn...
Dock så kom det bara en liten skur och sen var det över.

Nu ska jag ta och dricka lite äppel-is-vatten och ta mig en lång skön dusch!
Imorgon har jag först tid på um på morgonen, och sen tänkte jag skämma bort mig själv genom att steka lite i ett solarium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0