Lite nytt



Min 120 palette kom dimpandes ner i hallen häromdagen. Jag var som ett barn på julafton och vågade inte öppna plasten fören igår.
Nu har jag två härliga paletter, ska jag bara handla lite nödvändigheter sen är jag klar för mingelkvällen.
Så är ni i gävle den 31/5 (det är en tisdag) så är ni välkommen dit, det kommer erbjudas massa tävlingar, rabatter, goodiebags och annat.
Jag kommer vara där och erbjuda gratis ögonsminkningar, lite småtips och svara på frågor.
Här hittar ni evenemanget på facebook.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart köper man den!? Har velat ha en sån hur länge som helst!

2011-05-16 @ 14:48:51
URL: http://sandraslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0