Ett försök till beach 2011

Idag startade jag första träningen på Jillian Michaels 30 Day Shred.
Med ändrad kost och träning ska jag nu försöka minska mina mått och ersätta fett med muskler.
Jag har alltid varit underviktig, och har äntligen lyckats gått upp till en bra vikt, dock har jag bara lagt på mig fett.
Vilket inte heller är bra, det tog 3 år för mig att gå upp 7 kg.
Det känns genant att skriva ut detta, men för mitt välmående och för att kunna se skillnad,
här kommer mina mått:

överarmar: 29cm
lår: ca 54 cm
rumpa: ca 100 cm
mage/höfter: 96 cm
midja: 74 cm
bröst: 85 cm

längd: 174 cm
vikt: ca 60-65 kg.

ja... ni kan nog se vart all vikt lagt sig?
rumpa, mage och höfter har expanderat värre är en matkedja.
och jag mår dåligt dagligen när jag kollar på min överkropp i spegeln.
Nu ska detta ändras!

vilka hejjar på mig?


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hejjar! Tankar ner nu jag med, får se hur det här går haha.

2011-05-13 @ 13:19:53
URL: http://blousey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0