Plötsligt händer det

Ni kanske har märkt att jag varit borta en vecka eller så?
Min dator har varit på lagning, inte haft någon tillgång till mina bilder, program etc.
Därför har det varit ganska tyst här!
Men nu är jag tillbaka, snyggare än någonsin också.

I fredags la jag mig under nålen igen, min sjätte piercing pryder nu min kropp. (om man räknar bort töjningarna dvs)
Ingreppet stod katta för på redrum, världens goaste katta.
Nu pryder en söt dermal anchor min kropp.
Föressten så trivs jag som handen i vanten på praktiken (redrum).
Om det fanns säng så skulle jag lätt kunna bo där. Alla är så himla goa, som en liten egen familj!
Efter praktikens slut, kommer dom fortfarande inte kunna bli av mig tror jag.
Jag älskar deras sällskap för mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0