Glad för minsta lilla

God kväll, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva faktiskt.
Jag och mikael sitter och kollar på tv , nu är det ju paus så jag tar en cigg och försöker hålla er uppdaterade.
Intressant huh?

Igår gick jag, mikael och pelle ut och skulle ta en öl... Det blev några fler än så.
Så idag har jag haft en sån där mysig bakisdag.
Imorgon är det jobb igen, gud va jag har saknat redrum alla dessa ledighetsdagar.
Så imorgon kan jag kliva upp med ett stort leende på läpparna igen!

Hur går det för mig och träningen?
Jag mätte mig faktiskt häromdagen.
-2cm runt magen och -1 cm runt armarna.
INTE ILLA PINKAT.

det är ju inget att hurra för, men jag tycker man ska vara glad att det är lite skillnad!



Gud va det här inlägget innehöll massa blandat skitsnack... hoppas ni inte blir för förvirrade!
som sagt, jag visste inte ens vad jag skulle skriva när jag logga in på blogg.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0