Eyecandy

Det är lite farligt att jobba på Redrum, man får ju med så mycket hem.
Armband, örhängen, piercingar är det som fått följt med mig hem senaste veckan.
Denna underbara candyskull kudden fick hänga med mig hem idag, hur snygg är den inte?
Nu ligger den här brevid mig i sängen. Den får ersätta Mikael just nu, bara för att han är på peace and love.

Idag har jag brottats med provdockor, vi fick ju in så mycket ursnygga baddräkter och bikinis...
Så jag tog initiativet att klä om två dockor, det var då lättare sagt än gjort.
En docka fick jag dra ner på golvet, med ansiktet ner i golvet stog jag och drog av kläderna för att sedan försöka ta loss ett ben.
Det tog ett tag innan jag fattade att man bara kunde dra av benet... Folk som gick förbi och kollade in i skyltfönstret måste ha undrat vad fan jag höll på med...
Det ända dom ser, är en hudfärgad docka (som ser ut som en människa) och någon jävla galning som står och drar henne i benet...
ja herregud. Tillslut fick jag på bikini-jäveln och satt upp dockan på sin plats igen.
Väldigt nöjd blev jag efter, extremt svettig... men nöjd!

ja, jag har mycket roliga berättelser att berätta för er någongång när jag har tid.
Nu får det räcka med en historia!

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0