Efter regn kommer solsken


God morgon mina små vänner, eller det är snarare god eftermiddag snart.
Idag fick jag sovmorgon, något som var efterlängtat från min sida.
Solen skiner och då blir man ännu gladare när man vaknar, dock står städning på dagens schema.

Så nu ska jag ta och äta lite frukost, för att sedan börja plocka lite här hemma.
bye!

*Edit: Jag såg nu att mitt lår ser totalt photoshopat ut, det ända jag gjort är att jag boostat färgerna och gjort bilden ljusare.
Jag kan faktiskt inte förklara varför jag har en sån kurva inne på låret... kanske står konstigt och spänner någon muskel... En JÄTTE cellulit kanske?
Som ni ner är bakgrunden helt orörd, skulle jag försökt gjort låren mindre hade bakgrunden hängt med.

Ni kommer aldrig få se en försöka-göra-mig-29kg-smal bild i denna blogg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ofta du har photoshoppat dina smala ben???!?! :(((((

2011-01-27 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0