Anyone else but you


Alla ni som föjt mig ett tag, vet att min absoluta favoritfilm är Forrest Gump, men på andra plats måste filmen Juno komma.
Då jag inte hade sett filmen på ett bra tag, så satt jag mig ner häromdagen och tog an mig "utmaningen".
Kortfattad förklaring av filmen:
Filmen handlar om lilla Juno som blir gravid som 16 åring. Hon bestämmer sig att adoptera bort barnet, men det händer massa saker som får Juno att bli förvirrad.

En vacker, fin och rolig film. Den har allt. Musiken är musik som jag utan problem skulle kunna ha på min mp3. Hennes humor får mig att skratta varje gång.
Jag är en riktig crybaby, efter varje gång jag kollar på Forrest Gump så gråter jag, likaså med denna film.
Det går inte att låta bli att bli berörd. Det gör ont i hjärtat.
Alla ni som inte har sett filmen, det är ett MÅSTE att se den. Den kommer ge dig mycket.

“ Vet du vad, jag tror att det bästa du kan göra är att hitta en person som älskar dig för just den du är.
Glad, sur, ful, söt, vacker, vad som helst. Den rätta kommer fortfarande att tycka att solen skiner ur röven på dig.
En sån person lönar det sig att hålla fast vid."
- Pappa till Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0