The wild animal in me

Förlåt för en dålig upptadering, men jag har haft massor för mig.
Efter alex hade fixat mina naglar, så gick vi ner och lunchade på stan.
Jag har länge letat efter en zebra sjal då jag tappade bort min för något år sen på en fest.
På H&M fick jag syn på en skitsnygg grå/svart zebra sjal och bestämmer mig att kolla närmare på den.
Den var i hur skönt tyg som hellst, lång och helt underbar.
Sedan vänder jag på den för att kolla på baksidan av den... Och mitt leende blir ännu större!
På baksidan gömde sig leopard mönster!

Jag nästan sprang till kassan för att betala den. Nu är den min.


Jag tänkte göra ett inlägg lite senare kanske, och visa alla mina djurmönster grejer jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0