My testar - Loka vattenmelon citron


Jag fick en kupong häromdagen, kupongen gällde den nya vattenmelon citron smaken från LOKA,
som jag då fick gratis från pressbyrån. När jag ändå var nere på stan igår bestämde jag mig att hämta ut den.
Jag blev förvånad faktiskt, jag gillar vanligtvis inte mineralvatten.
Men denna var en hit faktiskt , jag kan faktiskt tänka mig att köpa fler flaskor av denna.
Smaken var väldigt uppfriskande och verkligen en sommardryck. Perfekt till en dag på stranden.
Dock är det några månader kvar, så jag får nöja mig med att dricka den medans snöflingorna faller utanför.

Om du har testat den, vad tycker du om den?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja man är ju så nyfiken nu när man följt henne ett tag :) Tack så mycket, ja hoppas jag får inom en vecka iaf :)

2011-02-15 @ 14:06:31
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Henke

Den är helt underbar. <3

2011-02-15 @ 19:00:26
URL: http://hhenriklarsson.blogg.se/
Postat av: Malin Levay

Men My! Vad lurade du mig att dricka... Blä!

Kan väl tillägga att jag inte gillar nåt vatten med bubblor i!

2011-02-18 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0