In the oven


Oj oj oj, hur angagerad är inte jag då. Efter en dag av städ, tvätt och skurande ställer jag mig och bakar kladdkaka.
Använde elvispen för första gången sen jag fick den för någon månad sen... Nu finns det bara en fråga...
Är kakan god?

Edit:

Här är då resultatet, Dock efter en liten mikael ätit en "liten" bit. Jag har inte smakat än, det får bli imorgon.
Jag gillar att göra mönster på kladdkakan, det gör du lätt med lite papper, vaniljsocker eller florsocker.
Du klipper ut en mönster i pappret, lägger det över kladdkakan och sprinklar på lite socker hellst från en liiiiten sil.
Jag hade dock ingen sil här hemma, så jag fick sprinkla på lite socker och den jämna ut det med fingrarna, så det inte blev stora klumpar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Upp med bild på resultatet!!

Jag måste läskas lite, moahhaa

2011-02-03 @ 22:54:09
URL: http://frugans.bloggplatsen.se
Postat av: saralovisa

Guuuuud så gott det såg ut!



Haha! :)

Åh vad kul för dom! Shit vad härligt det hade vart att ha en så snabb förlossning.. åååh önsketänkande :)

2011-02-04 @ 10:50:14
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0