Hur luktar My?

Jag använder mig av två olika parfymer, men här är den jag oftast brukar ha. Den passar otroligt bra både till vardags och fest.

Jag bär alltså Paris hilton första parfym, ett själ är nog att mannen min älskar denna parfym och han går och luktar på mig lite då och då. haha!

Jag gillar den och har haft den ett tag. Den är otroligt dryg och man behöver inte mycket alls, den sitter hela dagen ändå.

 

Såhär har parfymguiden.se beskrivit parfymen:

År 2005 lanserade världens kanske mesta kändis Paris Hilton parfymen som bär hennes eget namn. Den sägs vända sig till kvinnor i alla åldrar. Med tanke på doften passar dock denna parfym bäst för den unga urbana kvinnan. Paris Hilton är en doft med toner av frusna äpplen, persika, mimosa, jasmin, och ozon på en bas av sandelträ, ylang-ylang, mysk och ekmossa. Resultatet är förvånandsvärt sofistikerat och trendigt.


Kommentarer
Postat av: anna

Gillar också den parfymen, hade den när jag gick på gymnasiet. Nu för tiden är jag för oengagerad för att överhuvudtaget köpa parfymer, jag får dom min syster tröttnat på.

2011-02-09 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0