Hej du gamle indian!

Jag lever... började mitt nya liv igår.
Det liv utan gips,
livet utan att duscha med plastpåse
livet där man kan skriva utan att det ser ut som en 4 åring skrivit det
livet där man kan skära sin egen mat
livet där jag kan diska och städa som en vanlig människa
livet där jag inte behöver en nagelfil för att klia mig under 3 kg gips och bandage
livet där jag kan få på mig min skinnjacka utan att totalt töja ut den
livet med min älskade höger arm.

Det har varit rent sagt förjävligt att gå runt med gipset.
Dock har jag fått mycket gjort på julklapps fronten och hade alla julklappar snabbt klara.
Imorgon är det bara 3 dagar kvar till jul, visst är det sjukt?
Dock känner jag det inte. Två ljusstakar och en julstjärna i fönstret får mig att känna lite julkänsla iallafall.
Imorgon hade jag tänkt få mycket gjort... boka tid för ifyllning av tattuering, byta en ring,
köpa vaselin på apoteket och köra slut mig själv på gymmet.
Att inte kunnat gymma på 2 veckor har verkligen tagit kål på mig.
Jag känner redan nu att jag har blivit så mycket tröttare, jag blir anfådd av minsta lilla och jag har ingen energi.
Imorgon blir det ändring på det.

Nu ska jag ta och dricka upp mitt glas vatten jag har stående här vid datorn och hoppa ner i sängen så jag är lite piggare imorgon.
Jag hade tänkt slänga in iallafall 2 inlägg här imorgon faktiskt.
Så jag hoppas ni tar en liten tripp förbi!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Evelina

fin blogg :D

2012-01-10 @ 18:45:15
URL: http://imevelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0