The time


Idag har jag bara gjort bra saker, jag har packat ihop den första flyttlådan. Lådan fylldes med kläder som jag inte använder så ofta.
Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån? inte visste jag att jag hade såhär mycket kläder. Kan utan problem fylla upp 2 lådor till med kläder.
Och så har jag två lådor till med kläder och sånt hos mamma som inte fick plats här.
Nej, efter flytten kommer jag ha en gigantisk bloppis!

Nu på kvällskvisten så knöt jag på mig mina röda träningsskor, trotsade kroppen som sa att den var trött efter en nästan sömnlös natt...
och gick ut och gick. 40 min powerwalk, vaderna värkte för varje steg jag tog upp för trappen när jag skulle hem.
Solen var helt underbar och man blev lixom peppad när man var ute, så jag passade på och springa den sista biten.

Jag har bestämt mig för att sluta vara så lat, ta tummen ur röven och börja gå ut och gå då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0