Konsten att vara stressad


Snart börjar jag leva i flyttlådor, älskling köpte 5 stycken lådor. Så i helgen ska här röjas kökssaker och sängkläder.
Snart är det dax för flytten, och jag känner mixade känslor. Det ska bli så himla skönt med större lägenhet, men jag älskar det här området och att det är närmare till stan här. Men det får man väl bara ta...
Idag har jag en slappdag, har varit på stan och shoppat lite... hårfärg, body splash och parfym följde med mig hem.
Föressten vad jag häftig och såg "big brother-cilla" på stan också. Blev förvånad då jag vet att hon inte ens bor nära Gävle.
Kvällens planer blir "spakväll" med Alexandra. Ansiktsmask, hårfärgande, ögonbrynsfärgande och så ska vi ta en sväng över till solariet också.
Så jag tänker koppla av, innan stresset sätter igång i helgen med packning, omtapetsering och städning.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0