Mina två älsklingar i duschen

Köpte dessa två flaskor häromdagen, jag älskar klippotekets hårprodukter.
Dom här är nya i serien, så jag tänkte... why not give it a go?
Och jag älskar dom!
Man behöver inte alls mycket då dom är dryga som satan.
När man bara luktar på dom från flaskan luktar dom nästan ingenting,
Men när dom väl är i håret så luktar det sött... nästan godis enligt mig.
Lite extra volym får man på håret också, super verkligen!

Finns bl.a på citygross, två för 39 kr!

Testa även andra hårprodukter från klippoteket.
Deras rosa hårspray klarar jag mig inte utan, luktar godis den med. Och den är super bra.
Dom har även volympulver (typ dust it) och torrschampoo!
Ni kommer inte bli besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0